Punče s FTK a Centrem APA

Příjemnou předvánoční tradicí se stalo punčování s Fakultou tělesné kultury a Centrem APA na dobročinném stánku organizace Dobré místo pro život na olomouckých vánočních trzích. A co víc, mezi střídajícími se prodejci na tomto stánku patří FTK k těm, kteří lámou prodejní rekordy. Není divu, kromě teplého nápoje, který prodávají i členové vedení fakulty, u stánku nechybí živá hudba, soutěže a během dne také různé doprovodné aktivity – a hlavně dobrá nálada. Výtěžek z prodeje podporuje Středisko rané péče Olomouc, které pomáhá rodinám s dětmi se zrakovým a kombinovaným postižením. 

Termín

27. 11. 2017

Místo

stánek Dobré místo pro život
Horní náměstí | 779 00  Olomouc

Garant akce

Mgr. Daniel Mikeška
Oddělení pro organizaci a další vzdělávání
Fakulta tělesné kultury
třída Míru 117 | 771 11  Olomouc
T: +420 585 636 362
E: daniel.mikeska@upol.cz

Letošní tržba

92 727 Kč

Z minulých ročníků

2016
tržba: 81 064 Kč
Žurnál UP: Zaujalo nás

2015
tržba: 70 311 Kč
Žurnál UP: Punčový rekord drží fakulta tělesné kultury

2014
tržba: 36 089 Kč
Žurnál UP: Punče pro ranou péči se prodalo za 36 tisíc korun

2013
tržba: 44 621 Kč
Žurnál UP: Rekordní punč: vybralo se téměř 45 tisíc korun
Studentská televize: Punč pro ranou péči

2012
tržba: 61 496 Kč

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)