Punče s FTK a Centrem APA

Příjemnou předvánoční tradicí se stalo punčování s Fakultou tělesné kultury a Centrem APA na dobročinném stánku organizace Dobré místo pro život na olomouckých vánočních trzích. A co víc, mezi střídajícími se prodejci na tomto stánku patří FTK k těm, kteří lámou prodejní rekordy. Není divu, kromě teplého nápoje, který prodávají i členové vedení fakulty, u stánku nechybí živá hudba, soutěže a během dne také různé doprovodné aktivity – a hlavně dobrá nálada. Výtěžek z prodeje podporuje Středisko rané péče Olomouc, které pomáhá rodinám s dětmi se zrakovým a kombinovaným postižením. 

Termín

27. 11. 2017

Místo

stánek Dobré místo pro život
Horní náměstí | 779 00  Olomouc

Garant akce

Mgr. Daniel Mikeška
Oddělení pro organizaci a další vzdělávání
Fakulta tělesné kultury
třída Míru 117 | 771 11  Olomouc
T: +420 585 636 362
E: daniel.mikeska@upol.cz

Letošní tržba

92 727 Kč

Z minulých ročníků

2016
tržba: 81 064 Kč
Žurnál UP: Zaujalo nás

2015
tržba: 70 311 Kč
Žurnál UP: Punčový rekord drží fakulta tělesné kultury

2014
tržba: 36 089 Kč
Žurnál UP: Punče pro ranou péči se prodalo za 36 tisíc korun

2013
tržba: 44 621 Kč
Žurnál UP: Rekordní punč: vybralo se téměř 45 tisíc korun
Studentská televize: Punč pro ranou péči

2012
tržba: 61 496 Kč

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)