Dny sportovně-kompenzačních pomůcek

Katedra APA připravila v rámci projektu Podpora vzdělávání dětí, žáků a studentů prostřednictvím rovného přístupu v oblasti pohybové gramotnosti nejen pro pedagogické pracovníky sérii workshopů Dny sportovně-kompenzačních pomůcek. Úvodní den byl spojený se setkáním projektu Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Olomouckém kraji, kdy v aule naší fakulty zasedla stovka ředitelů a dalších zástupců škol z kraje a seznámili se mimo jiné s cíli projektu katedry APA. Odpoledne na přednášky navázaly workshopy zaměřené na představení sportovně-kompenzačních pomůcek, které jsou k dispozici ve skladu FTK, a jejich využití při osvětových programech, jako je Paralympijský školní den nebo pÁPÁ hrátky. V dalších dnech se mimo jiné sešly pracovní skupiny, které dotvořily kompetenční rámce profesí v oblasti APA, a nahlédnout do skladu mohla i veřejnost, a sice v rámci univerzitního Dne otevřených dveří. 

Termín

15. a 19.–20. 1. 2018

Místo

Fakulta tělesné kultury UP
třída Míru 117 | Olomouc

Web projektu APIV

Informace o projektu Podpora vzdělávání dětí, žáků a studentů prostřednictvím rovného přístupu v oblasti pohybové gramotnosti alias APIV můžete sledovat na apa.upol.cz

Fotogalerie

Autor: Martin Višňa

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)