F-TalK

O akci

Uvidíte prezentace zajímavých řečníků - studentů Fakulty tělesné kultury. Prezentující byli vybráni z celkového počtu 160 účastníků na základě kvalitně splněného zápočtového úkolu do předmětu Komunikační dovednosti. Studenti měli za úkol co nejlépe v 5-7 minutách zpracovat a přednést libovolné téma, které by obohatilo posluchače. Přímou inspirací pro F-TalK je světoznámý pořad TEDex. Od prvního F-Talku (v říjnu 2020) inspiroval již přes 1000 diváků a v této tradici nadále pokračujeme.

Proč to děláme?

Rádi bychom inspirovali a motivovali studenty k co nejlepším prezentacím do budoucna a prohlubovali tak jejich prezentační dovednosti, ale také obohatili veřejnost o zajímavá témata. Dále vybraným studentům chceme poskytnout příležitost vyzkoušet si hovořit před velkým publikem.

Jak se můžete zapojit?

Všichni přítomní budou moci hlasovat v soutěži o nejlepší prezentační výkon F-TalKu. Pravidla hlasování se dozvíte přímo na začátku akce. Tři nejlepší prezentující obdrží finanční odměnu.

Pořadatel a místo

Katedra rekreolofie FTK UP

31. října 2024 | 16:00–20:00 | Fakulta tělesné kultury UP | aula NA 4.20

Řečníci a jejich témata

Adam MIKUŠÍK: Spokojenost, můžeme být neustále spokojení?
Jan ZBOŘIL: Spálit lodě
Eliška RÁKOSOVÁ: Hledání vlastní cesty k dosažení spokojenosti
Jakub SLEZÁK: Jak jsme společně zdolali plavecký Mount Everest
Hana MILATOVÁ: Je oukej nebýt oukej

Fotogalerie

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)